برنامه غذایی فستینگ 5:2 (روزه داری)

در برنامه غذایی فستینگ دو روز در هفته را روزه داری، و پنج روز موادغذایی دلخواه تان را مصرف خواهید کرد؛ البته زیر نظر متخصص تغذیه لیدی پاد و با حجم مصرفی تعیین شده.

هشدار : برنامه غذایی فستینگ به بیماران دیابتی، افراد در سن رشد، لیدی ها در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.

اگر درباره این رژیم غذایی کنجکاوید حتما از ما می پرسید:

اگر به دنبال سبک جدیدی از برنامه غذایی هستید فستینگ انتخاب خوبی است. این برنامه غذایی به همه کسانی پیشنهاد می شوند که می خواهند کاهش وزن داشته باشند؛ قندخون شان را کنترل و بدن شان را سم زدایی کنند؛ همینطور اگر می خواهید عملکرد ورزشی بهتر و ریکاوری سریع تری داشته باشید برنامه غذایی روزه داری مناسب تان است. فستیگ به عضله سازی و از بین بردن چربی ها یا چربی سوزی کمک می کند و در افزایش مقاوت بدن در برابر گرسنگی موثر است.

تعادل و هماهنگی بین فیدینگ (مصرف مواد غذایی) و فستینگ (اجتناب از مصرف مواد غذایی) که کمترین شوک انسولین را در بدن ایجاد می کند به چربی سوزی، کاهش وزن و سلامتی شما منجر خواهد شد. همینطور داشتن برنامه غذایی سالم زیر نظر متخصص تغذیه، فوائد جسمی و روانی بسیاری برای شما به همراه دارد.

این برنامه غذایی متناسب با سبک زندگی شما و با کمک خودتان طراحی می شود و صرفا منحصر به شما است. همینطور پشتیبانی 24 ساعته در طی مسیر سلامت، رسیدن به هدف را برای شما آسان تر هم خواهد کرد.

مدت زمان برنامه غذایی فستینگ لیدی پاد به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ برای مثال سن تان، دقت تان در اجرای برنامه غذایی، فعالیت و ظرفیت بدنی تان. خبر خوب اینکه، با توجه به استانداردهای این رژیمِ غذایی، اگر مطابق با برنامه گام بردارید در مدت زمان کوتاهی به نتیجه می رسید.

برنامه غذایی فستینگ لیدی پاد مثل همه برنامه های دیگرمان، مناسب همه گروه های سنی به جز افراد در سن رشد است. هدف از این برنامه، سلامتی از طریق کاهش چربی است. بنابراین می توانید با خیالی آسوده برنامه غذایی تان را از متخصصان لیدی پاد دریافت کنید.

انتخاب با خود شما است. با توجه به هدف، آمادگی جسمانی و علاقه خودتان، می توانید در یکی از سبک های ورزشی لیدی پاد شرکت کنید.

قبل از هرچیز برای دریافت برنامه غذایی می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. همینطور لازم است فرم مربوط به مشخصات فردی، سلامت فیزیکی و سبک زندگی تان را تکمیل کنید. پس از این مرحله ،بصورت اختیاری  از شما تست سلامت گرفته می شود و به کمک دستگاه های پیشرفته، بدن شما آنالیز خواهد شد. پس از 8 الی 10 ساعت،متخصصین لیدی پاد، بر اساس تحلیل گزارش آنالیز بدنی و اطلاعات دیگری که از شما کسب می کنند برنامه یونیک و منحصر به فردتان را طراحی و در اختیارتان قرار می دهند.

چون برنامه غذایی یا رژیم فستینگ لیدی پاد تفاوت های کاربردی و واقعی با هرجای دیگری دارد:

• مشاوره ۲۴ ساعته،
• راهنمایی و پشتیبانی متخصص تغذیه (متخصص طراح برنامه)بدون واسطه با شما،
• برنامه غذایی متناسب با فعالیت بدنی و سبک زندگی تان،
• ارتباط مشاور غذایی شما با مربی ورزشی تان در لیدی پاد،
• امکان دلیوری وعده های غذایی مطابق با برنامه غذایی شما (چه چیزی بهتر از این؟)،
• کمک و همراهی مربیِ سلامتِ ذهن و جسم.

دریافت برنامه غذایی فستینگ 5:2

برنامه غذایی لیدی پاد فقط یک رژیم غذایی نیست؛

برنامه ای است برای ایجاد یک سبک زندگی سالم.

پس منتظر چه هستید؟

همین حالا مشاوره رایگان دریافت نمایید!