Spinning
اسپینینگ

تناسب اندام و حال خوب با حرکات ریتمیک

کلاس اسپینینگ در گروه تمرینات هوازی-قدرتی است و یکی از مهیج‌ترین ورزش‌های دنیای تناسب‌اندام محسوب می‌شود؛ ترکیب یک کلاس چربی‌سوز به همراه رقص نور و موزیک عللاوه بر تاثیر جسمی، برای تخیله اضطراب هم بسیار مناسب است.
اسپینینگ یک کلاس ترکیبی با نام پاورسایکلینگ هم دارد که علاوه بر رکاب زدن در فضایی ویژه ، حرکات فیتنس هم با آن ترکیب شده و عضلات بیشتری به چالش کشیده می‌شود؛ در این کلاس همزمان که به خاطر هوازی بودن هم چربی سوزی دارید، هم قدرت عضلات شما به ویژه عضلات پایین‌تنه به چالش کشیده می‌شود.

کلاس اسپینینگ

مربیان

مربیان حرفه‌ای و توانمند اسپینینگ و پاورسایکلینگ

شیوا

شیوا لیدی خوش‌رو و خوش‌صحبتی که مادرانه مربی‌گری می‌کند. مربی باتجربه‌ای که از سال ۸۵ با ایروبیک کارش را شروع کرد. هرروز حرفه‌ای‌تر شد و دوره‌های متفاوت‌تری گذراند تا با رشته هیجان‌انگیز سایکلینگ آشنا شد.مربی‌گری اسپینینگ را از فدراسیون و آکروسایکلینگ را از اکادمی ملی المپیک گرفت و قدم به دنیای جذاب اسپینینگ  گذاشت.

مربی اسپینینگ

میدیا

پاورسایکلینگ

 لیدی باسابقه و ورزشکاری که در رشته پاورسایکلینگ فعالیت دارد. میدیا علاوه بر سایکلینگ، کارگاه‌های کراسفیت را گذرانده و از فدراسیون ورزش‌های همگانی مدرک مربی‌گری آمادگی جسمانی و یا فیزیکال فیتنس را دریافت کرده است.

مربی اسپینینگ

تیلا

لیدی باتجربه و حرفه‌ای که حضور در کلاس‌هایش حال شما را خوب می‌کند. مربی دلسوز و جدی لیدی‌پاد که همیشه ورزش جزوی از زندگی‌اش بوده، مربی‌گری اسپینینگ را از فدراسیون دریافت کرده و دوره آرپی‌ام را گذرانده. او در دوره مربیگری فانکشنال هم شرکت کرده تا به روزترین سبک‌ها را در کلاسش اجرا کند. تیلا برای قوی‌تر شدن لیدی‌های زیادی تلاش کرده و در این راه شاگردان‌اش را تا رسیدن به هدف، همراهی می‌کند.

تیلا

سوالات مهم

  • اگر به دنبال یک کلاس مهیج در فضایی شاد هستید که قدرتی_هوازی هم باشد.
  • اگر مایل هستید عضلات لگن و پاهای قوی‌تری داشته باشید.
  • اگر می‌خواهید تخلیه اضطراب و تحول روحی بیشتری را تجربه کنید.
  • اگر از رکاب زدن خوشتان می آید و دوچرخه سواری را هم دوست دارید.

برای افراد آسیب دیده و یا بیماران خاص بدون اجازه پزشک ممنوع است.

برای افراد آسیب دیده و یا بیماران خاص بدون اجازه پزشک ممنوع است.

متوسط تا سخت؛ سختی بیشتر، نتیجه بهتر.

با مربی تان درمورد آسیب ها، ضعف ها و نقاط قوت تان گفتگو کنید.

رژیم غذایی مناسبی زیر نظر متخصصان داشته باشید.

خوردن مایعات به ویژه آب را فراموش نکنید.

دست از تلاش برندارید و تا رسیدن به نتیجه مطلوب شکیبا باشید.

نیاز به مشاوره دارید؟

دست از تلاش برندار