قدیمی‌ترین روش درمانی جسمی که در طول تاریخ انسان‌ها به آن روی آوردند. ماساژ، روشی ساده و در عین حال تاثیرگذار  برای رفع دردهای عضلانی و آرامش فکری. بسیاری از تمدن‌های باستان همچون چین، هند،یونان و مصر سبک ویژه خودشان را برای ماساژ  ارائه می‌دادند.

در دنیای امروز ماساژ یکی از مهم ترین راهکارها برای کاهش تنش‌های ذهنی و جسمی است. رهایی از گره‌های عضلانی، دردهای مزمن و بهبود خون‌رسانی در کنار افزایش آرامش روحی و ارتقا سلامتی، همگی با یک ماساژ حرفه‌ای ممکن می‌شود. وقتی ماساژ را تجربه کنید، تازه متوجه می‌شوید که چقدر بدن‌تان به این آرامش احتیاج داشته و به آن بی‌توجهی کردید.

تیم ‌پاد در هر دو بخش خانم‌ها و آقایان در تلاش است تا با فراهم کردن انواع امکانات، سالن ماساژ و ماسورهای بین‌المللی و مجرب، بهترین تجربه را برای شما به ارمغان بیاورد.لیدی‌پاد ماساژ  را توسط ماسورهای تایلندی و بین‌المللی ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید از خدمات ویژه‌ای همچون روغن‌های مخصوص، سنگ داغ و.. استفاده نمایید.

انواع ماساژ

آرامش بدن و ذهن

ریلکسیشن

Relaxation

این سبک از ماساژ با تمرکز بر سطوح مختلف پوست به سم‌زدایی، بهبود جریان خون و لنف، جابه‌جایی بهتر یون‌ها در بدن و تغذیه پوست‌تان کمک می‌کند. ماساژهای ریلکس‌کننده همین‌طور در درمان تریگرپوینت یا نقاط ماشه‌ای- نقاط دردناک عضلانی که در بدن همه ما تا دل‌تان بخواهد پیدا می‌شود- موثرند.

ماساژ آروما‌تراپی

Aromatherapy

در ماساژ آروماتراپی ، ماسور‌ با کمک روغن‌های معطر گیاهی تایلندی، حسِ لذت‌بخشی از آرامش، رهایی، بی‌وزنی و سیالی به شما می‌دهد؛ تنش‌ها و استرس‌های زندگی روزمره را از ذهن‌تان پاک و برای دقایقی شما را از جهان پرمشغله دور می‌کند.این‌ها را هم اضافه کنید: تسکین تنش‌ها و دردهای عصبی و عضلانی، افزایش نیرو و انرژی، آرامش جسم و روح.

اسلیم فیت

Slim fit

ماساژ لاغری! ماساژی که به تنهایی بی‌فایده اما همراه با ورزش بسیار موثر است.
پس از ورزش خون‌رسانی به عضلات و نواحی مختلف بدن بیشتر شده و ماساژ با کمک به شکسته شدن دیواره‌ سلول‌های چربی، این امکان را می‌دهد که چربی های تخریب شده به عنوان سوخت به مصرف بدن برسند؛ از این رو به کاهش سایز و چربی‌سوزی شما کمک می‌کند.

ماساژ حوله داغ

Hot towel

این ماساژِ کلاسیک غربی با حوله داغ و با پایه روسی، دردهای موضعی‌تان را برطرف و روح و روان و ذهن‌تان را آرام می‌کند.این‌ها را هم به حُسن‌های ماساژ حوله داغ بیفزایید: ایجاد گرما در مفاصل و عضلات، افزایش نشاط، تمرکز و کاهش استرس‌ و تنش‌های فیزیکی

ماساژ اسپرت

Sport Massage

ماساژِ ورزشی، بسته به نیاز و هدف ورزشکار، برنامه یا پروتکل تعریف‌شده و مدت زمان جلسه ماساژ، ممکن است بر روی عضلات درگیر به صورت موضعی یا همه بدن اجرا شود. این‌ها را هم به حُسن‌هایش بیفزایید: درمان آسیب ها، توان‌بخشی، آمادگی و بازگشت به حالت اولیه

ماساژ سر، صورت و گردن

Head & face Massage

لیفت پوستِ صورت، از بین بردن چین و چروک‌ها و سم‌زدایی! ماساژ سر و صورت و گردن حُسن‌های دیگری هم دارد: درد میگرن، استرس و علائم بی‌خوابی را کاهش می‌دهد؛ بدن‌تان را آرام و تنفس‌تان را بهتر می‌کند همچنین باعث بهبود جریان خون و لنف، رفع خستگی و ایجادِ حسِ سبکی، افزایش تمرکز، شفاف‌سازی و جوان‌سازی پوست می‌شود.

ماساژ رفلکسولوژی پا

Foot reflexology massage

پا، قلب دوم انسان که در هر‌نقطه خاص با دیگر اعضای بدن در ارتباط است! این‌ماساژ درمانی که با روغن مخصوص و به‌صورت نقطه‌ای از نوک پا تا زانو انجام می‌شود؛ باعث تسکین و آرام‌کردن بند‌بند انگشتان‌تان و تمام نقاطی که به آن مربوط است می‌شود.

ماسورها

ماساژ با بهترین‌ها

ماساژ درمانی

لعیا

لعیا و ماساژهای درمانی و سنگ داغ معروف‌اش! او مدارک ماساژ ورزشی‌اش را از فدراسیون پزشکی ورزشی ایران دریافت کرده است. در کنار آن، دوره کاربر ماساژ سازمان فنی و حرفه‌ای و چندین دوره دیگر را گذرانده و همچنین لعیا در دانشگاه هم در رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی تحصیل کرده است.

سمانه

ورزشکاری که به ماساژهای ورزشی‌اش معروف است! او با کارشناسی تربیت‌بدنی و علوم‌ورزشی در دوره ماساژ ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی ایران شرکت کرده‌است. دوره بین‌المللی ماساژ تایلندی هم گذرانده است. اگر ورزشکار هستید و گرفتگی‌های عضلانی زیادی دارید، ما ماساژهای سمانه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

افسانه

سانه و ماساژ لاغری! افسانه با مدارک ماساژ ورزشی از فدراسیون پزشکی ورزشــی ایــران و همچنین کاربر ماساژ از سازمان فنی و حرفه‌ای پا به عرصه ماساژ گذاشت. دوره‌های بین‌المللی زیادی گذراند تا یک ماسور حرفه‌ای باشد. اگر در دوره کاهش وزن هستید، ما ماساژهای افسانه را پیشنهاد می‌کنیم.

ماساژ تایلندی

گنی

لیدی خنده‌روی تایلندی! گنی که خودش اهل کشور تایلند است، با مدارک بین‌المللی ماساژ، بهترین فنون تایلندی را در ماساژهایش اجرا می‌کند. اگر به دنبال یک ماسور تایلندی می‌گردید، ما ماساژهای گنی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پریدخت

جمعه‌ها و ماساژ درمانی با پریدخت!
او با مدرک کارشناسی ارشد تربیت‌بدنی و علوم‌ورزشی‌، فعالیت حرفه‌ای در ماساژ درمانی را ۶سال می‌شود که شروع کرده است. پریدخت با گرفتن مدرک حرفه‌ای ماساژ از فدراسیون پزشکی ورزشی ایران، یکی از ماسورهای خوب لیدی‌پاد است که جمعه‌ها حس آرامش را برای شما رقم می‌زند.

ماساژ، در کنار رشته‌های ورزشی در دسته‌بندی‌های متنوع از جمله، ماساژ ورزشی، ماساژ سر و گردن، ماساژ پا، رفلکسولوژی، آروماتراپی، اسلیم فیت که بعنوان ماساژ لاغری نیز شناخته می‌شود. لیدی‌‌پاد با بهره مندی از ماسورهای حرفه‌ای بین‌اللملی و محیطی آرام بخش و جذاب آماده ارائه این خدمات در محل باشگاه می‌باشد.

همین حالا مشاوره رایگان دریافت نمایید!

تاریخ*
این تاریخ قطعی نیست. نزدیک ترین تاریخ توسط مشاور به شما اعلام میگردد