برنامه غذایی سبک زندگی سالم (تثبیت):

رژیم غذایی سبک زندگی سالم  لیدی پاد توسط متخصصین تغذیه ویژه افرادی که تمایل به حفظ سلامتی و تثبیت وزن ایده آل دارند طراحی شده است. در  مسیر این برنامه غذایی شما با مدیریت و کنترل میزان و  نوع وعده‌های غذایی به یک “سبک تغذیه سالم” خواهید رسید.

اگر درباره این رژیم غذایی کنجکاوید حتما ازما می پرسید:

اگر تصیم دارید سبک زندگی خود را بهبود دهید و تجربه حفظ وزن ایده‌آل در کنار سبک زندگی سالم داشته باشید این رژیم مناسب شما است.

این برنامه غذایی شامل تمامی درشت مغذی‌ها و ریز مغذی‌های متناسب با شرایط جسمی، میزان فعالیت بدنی و سبک زندگی شما است که در جهت تناسب اندام،حفظ وزن ایده‌آل، بهبود سلامتی و کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها به شما کمک می‌کند.

این برنامه غذایی متناسب با سبک زندگی شما و با کمک خودتان طراحی می‌شود و صرفا منحصر به شما است. همین‌طور پشتیبانی ‏‏24 ساعته در طی مسیر سلامت، رسیدن به هدف را برای شما آسان‌تر هم خواهد کرد.‏

برنامه غذایی سبک زندگی سالم لیدی‌پاد ‏ می‌تواند برای همیشه سبک‌ زندگی شما باشد.

این بخش با تشخیص متخصص سلامت یا تغذیه لیدی‌پاد می‌باشد.

انتخاب با خود شما است. با توجه به هدف، آمادگی جسمانی و علاقه خودتان، می توانید در یکی از سبک های ورزشی لیدی پاد شرکت کنید.

قبل از هرچیز برای دریافت برنامه غذایی می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. همینطور لازم است فرم مربوط به مشخصات فردی، سلامت فیزیکی و سبک زندگی تان را تکمیل کنید.
پس از این مرحله ، از شما تست سلامت گرفته می شود و به کمک دستگاه های پیشرفته، بدن شما آنالیز خواهد شد. پس از 8 الی 10 ساعت،متخصصین لیدی پاد، بر اساس تحلیل گزارش آنالیز بدنی و اطلاعات دیگری که از شما کسب می کنند برنامه یونیک و منحصر به فردتان را طراحی و در اختیارتان قرار می دهند.

• مشاوره ۲۴ ساعته،
• راهنمایی و پشتیبانی متخصص تغذیه (متخصص طراح برنامه)بدون واسطه با شما،
• برنامه غذایی متناسب با فعالیت بدنی و سبک زندگی تان،
• ارتباط مشاور غذایی شما با مربی ورزشی تان در لیدی پاد،
• امکان دلیوری وعده های غذایی مطابق با برنامه غذایی شما (چه چیزی بهتر از این؟)،
• کمک و همراهی مربیِ سلامتِ ذهن و جسم.

برنامه غذایی سبک زندگی سالم (تثبیت)

برنامه غذایی لیدی پاد فقط یک رژیم غذایی نیست؛

برنامه ای است برای ایجاد یک سبک زندگی سالم.

پس منتظر چه هستید؟

همین حالا مشاوره رایگان دریافت نمایید!