۵ مزیت کلاس‌ آنلاین ورزشی
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کلاس آنلاین ورزشی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر هنوز در هیچ کلاس‌ آنلاین ورزشی ثبت‌نام نکرده‌اید. در این مطلب چند دلیل برای شروع آن با شما در میان می‌گذاریم.

از زمان شروع پاندمی، ورزشکاران برای حفظ روتین ورزشی‌شان راه‌های جدیدی مانند کلاس‌های آنلاین را دنبال کردند که در طول زمان این کلاس‌ها تبدیل به بخشی از زندگی‌شان شد. در این مطلب به چند مورد از مزایای کلاس‌ آنلاین می‌پردازیم:

زمان‌بندی منعطف

ترافیک سنگین، تعهدات کاری، ددلاین‌های نزدیک– همه و همه از دلایل رایجی هستند که برخی از افراد به سختی به یک برنامه منظم در باشگاه پایبند می‌شوند.

کلاس‌ آنلاین ورزشی به شما این امکان را می‌دهد که تمام آن موانع را دور بزنید و زمان تمرین خود را با توجه به جدول زمانی دلخواه خود برنامه‌ریزی کنید.

 
دسترسی سریع و آسان (ورزش آنلاین در خانه)

تنها چیزی که نیاز دارید یک دستگاه دیجیتال، اینترنت و فضایی برای تمرین است. این بدان معناست که می‌توانید تقریباً در هر مکانی ورزش کنید و همچنین می‌توانید تغییرات مکرر محیط را متناسب با سطح راحتی یا خلق و خوی خود تغییر دهید- اگر هوا گرم است، در داخل خانه بمانید. وقتی هوا مساعد است به بیرون بروید.

انواع کلاس آنلاین ورزشی

به جای شرکت در دوره‌های یکسان و انجام تمرینات بدنسازی تکراری، کلاس‌های آنلاین پر از امکانات از نظر تنوع کلاس‌ها، مربیان حرفه‌ای و سبک‌های یادگیری متفاوت است. مطمئناً چیزی متناسب با روحیه یا علاقه خود پیدا خواهید کرد.

کلاس آنلاین ورزشی

حریم خصوصی برای رشد

تا به حال شده بخواهید یک حرکت یا ژست را امتحان کنید اما احساس کنید که در مقابل دیگران راحت نیستید؟ با تمرین‌های مجازی، شما در یک فضای خصوصی هستید، بنابراین می‌توانید محدودیت‌های خود را کشف کنید. دلیلی برای احساس ترس یا نگرانی در مورد اینکه دیگران شما را چگونه می‌بینند وجود ندارد.

کلاس‌ آنلاین ورزشی گروهی و انفرادی

ورزش گروهی مزایای بسیاری دارد مانند هم‌افزایی، حس مسئولیت‌پذیری، شادی و نشاط و … همانطور که تمرین انفرادی نیز مزایای بسیاری دارد مثل آگاهی ذهن، ارتباط با خود و … دارد. انجام تمرینات به صورت آنلاین ترکیبی از هر دو است: شما بخشی از گروهی هستید که همزمان، در خلوت فضای خود، به ورزش می‌پردازید.

تمرینات آنلاین ممکن است به طور کامل با تجربه حضور در باشگاه یکسان نباشد، اما جایگزین مناسبی برای علاقه‌مندان به ورزش و تناسب اندام است تا تمرینات خود را انجام و اهداف خود را حفظ کنند.

برای شرکت در کلاس‌های آنلاین لیدی‌پاد و یا دریافت مشاوره تخصصی رایگان همین حالا اقدام کنید.

 
منبع:

Benefits of Virtual Workout Classes for People During The Quarantine

Taking It Home: The Benefits of Virtual Workouts 

Fitness First Virtual Studio

https://www.fitnessfirst

مطالب
بیشتر