طرز تهیه سوپ لوبیا سیاه
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طرز تهیه سوپ لوبیا سیاه
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سوپ لوبیا‌‌ سیاه، یکی از متفاوت‌ترین سوپ‌هایی که می‌توانید امتحان کنید! این‌‌ سوپِ خوشمزه علاوه بر طرز‌‌ تهیه آسان یکی از مفیدترین سوپ‌های رژیم فستینگ محسوب‌ می‌شود که می‌توانید در طول دوره رژیم فستینگ خود درست‌ کنید و از آن لذت‌ ببرید. در ادامه شما با طرز تهیه سوپ لوبیا سیاه آشنا می‌شوید.

مدت زمان پخت: ۲۵ دقیقه

مواد لازم:

۳ قاشق غذاخوری روغن‌زیتون

۱ پیاز متوسط خرد‌شده

۱ قاشق غذاخوری زیره آسیاب‌شده

۲ یا ۳ حبه سیر

۴۵۰ گرم لوبیا‌سیاه (2 قوطی)

۲ فنجان آب مرغ یا ۲ فنجان آب‌سبزیجات

مقداری نمک و فلفل

۱ پیاز قرمز کوچک ریز خرد‌شده

۱⁄۴ فنجان گشنیز درشت خرد‌شده یا ریز خرد‌شده (هر چیزی که شما ترجیح می‌دهید)

دریافت رژیم غذایی از کوچ سلامت باشگاه پاد

طرز تهیه سوپ لوبیا سیاه:

ابتدا پیاز را در روغن زیتون تفت‌ دهید و پس از این که پیاز طلایی رنگ شد، زیره را اضافه‌ کنید و به مدت ۳۰ ثانیه آن‌ها را تفت‌ دهید؛ سپس سیر را اضافه کنید و ۳۰ تا ۶۰ ثانیه دیگر ادامه دهید. حالا یک‌ قوطی لوبیا‌ سیاه (۲۲۵ گرم) و ۲ فنجان آب‌سبزیجات را به مواد اضافه‌ کنید. مقداری فرصت‌ دهید تا همه‌ مواد به جوش‌ برسند؛ در این‌ مدت گاهی مواد را هم‌ بزنید. در ادامه حرارت را خاموش‌ کنید و با استفاده از مخلوط‌کن دستی، مواد را در یک‌ قابلمه، و به مخلوط‌کن منتقل‌کنید. اکنون قوطی‌دوم لوبیا را به همراه مواد مخلوط به قابلمه اضافه‌ کنید و بگذارید بجوشند. در انتها سوپ را در کاسه‌های مورد‌ نظر بریزید و با پیاز‌قرمز و گشنیز آن‌ها را تزیین و سرو‌ کنید.

ارزش غذایی در هر ۳۳۰ گرم:

کالری: ۳۳۱.۱

پروتئین: ۱۶.۵

کربوهیدارت: ۴۱.۱

فیبر: ۱۳.۹

چربی: ۱۲

شکر: ۲.۳

حالا که طرز تهیه سوپ لوبیا سیاه را خواندید می‌دانید این سوپ یک غذای بسیار ساده و بسیار خوشمزه است که می‌توانید امتحانش کنید!

برای دریافت رسپی‌های متنوع فستینگ با ما همراه باشید!

مطالب
بیشتر