ضدعفونی بعد از کرونا
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کرونا و ضدعفونی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

با ورود ویروس کرونا به زندگی‌های‌مان، همه‌ چیز تغییر کرد. تفریح، سفر، باشگاه، دورهمی و مهمانی و از همه مهم‌تر زندگی روزمره. الکل و ضدعفونی‌کننده و ماسک همراه همیشگی‌ ما شد. رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام ضدعفونی بعد از کرونا، به یکی از اصل‌های مهم زندگی‌های‌مان تبدیل شد. حضور در اماکن عمومی هم که باید با ضدعفونی بیش‌تر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شد.

احتمال آلودگی و شیوع ویروس کرونا در ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی به دلیل تعدد و تنوع مراجعان از طیف‌های مختلف اجتماعی بالا بود. در نتیجه ورزشکاران و کارکنان همگی در معرض مبتلا به کرونا بودند. بعد از بررسی‌های زیاد و پیگیری‌های متعدد تصمیم گرفتیم باشگاه پاد را به صورت ساعتی، روزانه و بعد از استفاده هر فرد ضدعفونی کنیم تا خطر ابتلا را تا جایی که می‌شود کاهش دهیم.

محلول ضدعفونی کننده

مکان‌هایی که بیشترین احتمال آلودگی را داشتند، عبارت بودند از: سطوح رختکن‌ها ، تشک‌های ژیمناستیک و دستگاه‌های ورزشی، لباس‌های ورزشی مشترک، دست و سطوح بدن ورزشکاران و ….
همچنین به دلیل تماس زیاد دست ورزشکاران با سطوح آلوده و عدم فرصت و امکان دسترسی به آب و مایع‌دست‌شویی، استفاده از یک ماده ضدعفونی‌کننده مناسب دست بدون نیاز به آبکشی در حین انجام فعالیت‌های ورزشی مختلف ضروری به نظر می‌رسید.

اما همزمان با شیوع ویروس کرونا و تعدد برندهای ضدعفونی‌کننده، کار را برای‌مان سخت کرد. بعد از بررسی‌های زیادی که انجام شد تصمیم گرفتیم از نانوسیل کمک بگیریم. در این مقاله به شما ضدعفونی‌کننده‌های دست و سطوحی که در باشگاه استفاده کرده‌ایم را به شما معرفی می‌کنیم.

محلول ضدعفونی‌ سطوح نانوسیل دی دو پلاس

پراکسيدهيدروژن دارای اثر ضدميکروبی بسيار وسيعی است که حضور يون نقره در مقادير کم علاوه بر داشتن نقش کاتاليزور، اثر طولانی مدت و پايداری پراکسيدهيدروژن را تضمين می‌کند. اثر ضد باکتريايی يون نقره، منجر به رسوب پروتئين‌ها و در نتيجه غيرفعال شدن باکتري‌ها می‌شود. اين دو ترکيب در کنار يکديگر اثر سينرژيست نيز نشان می‌دهند. اسانس‌های موجود در این محصول براساس استانداردهای جهانی جهت ضدعفونی هوای محیط است که از بروز حساسیت‌های تنفسی جلوگیری می‌کند. این ضدعفونی‌کننده برای سلامت افراد هیچ خطری ندارد و می تواند در حضور انسان و مواد‌غذایی استفاده گردد. اسانس به کار رفته در این محصول کاملا ایمن و بر طبق استاندارد‌های جهانی انتخاب شده است و بسیار مطبوع می‌باشد.

محلول ضدعفونی‌ دست نانوسیل دی دو پلاس

طبق تحقیقات اخیر سازمان‌های بین‌المللی یکی از مواد موثر در از بین بردن ویروس کرونا پراکسید هیدروژن ۰/۵% است، نانوسیل دی ۲-پلاس حاوی پراکسید هیدروژن پایدار شده توسط نیترات نقره با گرید دارویی و دارای خاصیت سینرژیسم بر روی میکروارگانیسم‌ها می‌تواند یکی از موثر‌ترین ضدعفونی‌کننده‌های دست برای مقابله با انواع ویروس‌ها از جمله ویروس کرونا است.

هدف ما در خانواده پاد، داشتن سبک زندگی سالم است. تمام تلاش تیم‌مان این است که با جدی گرفتن ضدعفونی بعد از کرونا، فضای امنی را در شیوع ویروس کرونا برای شما فراهم کنیم. پس با خیال راحت به باشگاه برگردید.


به امید دیدار شما در پاد

مطالب
بیشتر