طرز تهیه تست کره بادام‌زمینی و موز
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طرز تهیه تست کره بادام‌زمینی و موز
زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از راحت‌ترین و خوشمزه‌ترین طرز‌تهیه‌ها، طرز‌تهیه تست کره بادام‌‌زمینی است. که به سادگی آماده می‌شود و می‌تواند برای صبحانه، عصرانه و یا یک میان‌وعده سالم و مقوی گزینه بسیار خوبی باشد. در تهیه تست کره بادام‌زمینی می‌توانید از کره بادام‌زمینی آماده استفاده کنید و یا به راحتی در منزل آن را تهیه کنید.

اگر به دنبال یک خوراکی مقوی و خوشمزه هستید از کره بادام‌زمینی غافل نشوید. این ساندویچ خوشمزه در سراسر دنیا محبوب و با بیشتر ذائقه‌ها جور می‌باشد.

تاریخچه طرز تهیه تست کره بادام‌زمینی و موز

ایده تهیه کره بادام‌زمینی اولین بار در سال ۱۸۸۴ توسط مارچلوس مطرح شد و در سال‌های بعد دستخوش حوادثی شد تا سرانجام توسط یک تاجر به تولید انبوه رسید.

فواید تست کره بادام‌زمینی

کره بادام‌زمینی انرژی مورد نیاز بدن را در طول روز تامین می‌کند و به قدری مفید است که برای تقویت حافظه، حفظ سلامت اعصاب و افزایش ضریب هوشی نیز بسیار مناسب است.

شما می‌توانید این تست هیجان‌انگیز را برای کودکان خود تهیه کنید تا به عنوان میان‌وعده در مدرسه میل و جایگزین ساندویچ‌های ناسالم شود. طرزتهیه تست موز و بادام‌زمینی یک طرزتهیه صبحانه و یا میان‌وعده عالی و سرشار از پروتئین است که می‌تواند انتخاب خوبی برای تنوع در وعده‌غذایی کودکان و یا ورزشکاران باشد.

فواید تست کره بادام زمینی

مواد مورد نیاز:

  • ۲ قاشق غذاخوری کره بادام‌زمینی
  •  ۲ برش نان تست گندم یا جو
  •  ۱ عدد موز حلقه شده

طرز تهیه تست کره بادام‌زمینی و موز:


ماهیتابه را بر روی شعله گاز با حرارت متوسط می‌گذاریم و با اسپری آشپزی کف ماهیتابه را کمی چرب می‌کنیم.
دو طرف نان تست را کره بادام‌زمینی می‌زنیم و بر روی یکی از برش‌های نان موزهای حلقه‌حلقه‌ای را می‌چینیم. سپس برش دیگر نان را روی آن می‌گذاریم و کمی می‌فشاریم.
هر طرف ساندویچ را به مدت ۲ دقیقه بر روی ماهیتابه می‌گذاریم تا کمی طلایی رنگ شوند.

ساندویچ خوشمزه شما حاضر است!

مطالب
بیشتر