چکاپ کامل؛ پیشگیری پیش از بیماری
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سلامتی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آغاز همکاری مجموعه پاد و سلامت نسیم

چکاپ کامل بدن افزون بر رژیم غذایی و ورزش برای سلامتی و پیشگیری از انواع بیماری‌ها از اهداف جدید باشگاه پاد با همکاری مرکز سلامت نسیم است.

تقریباً  ٧٠ درصد زنان بالای ٥٠ سال به پوکی استخوان مبتلا و از سلامت کامل برخوردار نیستند؛ همچنین علت ١٩ درصد از مرگ و میرهای سالانه جهان ناشی از فشار‌خون بالا است؛ سرطان پستان نیز ١٢ ٪ از مجموع موارد ابتلا به سرطان در ایران را تشکیل می‌دهد. همه این آمارها این‌ها در حالی است که تمام این بیماری‌ها در صورت تشخیص به موقع قابل پیشگیری هستند.

به همین‌‌ جهت مجموعه پاد در راستای تکمیل زنجیره سلامتی زنان، همکاری خود را با یکی از مجهزترین مراکز پایش سلامتی ایران «مجموعه مرکز سلامت نسیم» آغاز‌کرده است.

چرا چکاپ کامل بدن به خدمات پاد اضافه‌ شده است؟

غربالگری‌های دوره‌ای و منظم درکنار رژیم‌غذایی سالم و ورزش، می‌تواند در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها نقش چشمگیری را ایفا کند.

آمارهای ذکر‌شده فقط نمونه‌ای از بیماری‌های قابل پیشگیری هستند که هزینه جانی و مالی آن‌ها را می‌توان با پایش‌منظم و دوره‌ای مرتفع کرد.

پاد بر درمان و بهبود کیفیت‌زندگی با تغذیه‌سالم و ورزش متمرکز بوده‌ و از این پس پیشگیری را به بسته پیشنهادی‌ اضافه‌ و چرخه سلامتی را کامل می‌کند.

برای چکاپ کامل به کجا مراجعه کنیم؟

چکاپ کامل و متمرکز فقط طی ۴ ساعت

پراکندگی مراکز چکاپ یا همان پایش‌ سلامتی، گاهی باعث پشت گوش انداختن این خودمراقبتی مهم می‌شود. اینکه هر‌سال در یک‌ مرکز، آزمایشِ خون بدهید، در دیگری اکویِ قلب و در دیگری دندان‌های‌تان را چک کنید، از شما انرژی و زمان زیادی می‌برد.

اما این‌مرکز، خدمات تجمیعی را در زمان تقریبی ۴ ساعت ارائه‌ می‌دهد؛ در حالی‌‌ که در سایر مراکز به‌صورت مجزا، یک‌ماه به‌ طول خواهد انجامید.

پرونده الکترونیک و برنامه اختصاصی

سلامت نسیم که تسهیل‌کننده روند چکاپ تخصصی عمومی است، چالش‌هایی مانند پراکندگی مراکز پایش و عدم‌چابکی یا غیر‌ اتوماتیک‌بودن پروسه چکاپ عمومی را مرتفع کرده‌. چکاپ‌های موردنیاز هر‌ فرد بر‌اساس سن و شرایط زیر نظر پزشک به‌ صورت اختصاصی برنامه‌ریزی می‌شود.

آزمایش چکاپ؛ استمرار سلامتی با حمایت و پیگیری مداوم

اگر پکیج انتخابی شما شامل خدمت پیگیری و مراقبت باشد، پس از چکاپ پرونده شما به مرکز CFC ارجاع‌ می‌شود؛ در همین‎‌راستا برای شما یک‌‌پزشک متخصص تعیین و تا یک‌ سال پیگیری‌‌های مراقبتی و پزشکی از طرف این‌ مرکز ادامه خواهد‌ داشت.

با پیشگیری چرخه سلامتی را پیش از بیماری کامل‌کنید

همکاری پاد با مرکز سلامت نسیم، منجر به استمرار تندرستی در افرادی می‌شود که دوره‌های درمانی و بازتوانی خود را در کنار پاد طی‌کرده‌اند.

همچنین اعضای خانواده پاد که تندرستی و کیفیت زندگی برای‌شان ارزش محسوب می‌شود، می‌توانند چکاپ جامع دوره‌ای برای اطمینان از سلامتی را اضافه کنند.

پکیج ویژه چکاپ دوره‌ای برای خانواده پاد

چشم‌انداز پاد در این‌ طرح، فرهنگ‌سازی چکاپ دوره‌ای و منظم برای پیشگیری از درد و مشکلات نهفته جسمی است. امید داریم مراجعان به‌جو کم‌تر و زنان به جای انواع درمان و بازتوانی، بیشتر روی بهبود کیفیت زندگی متمرکز باشند.

برای آگاهی از نحوه بهره‌گیری از خدمات ویژه پایش‌ سلامتی پاد، از طریق فرم زیر با متخصصین پاد در تماس باشید.

مطالب
بیشتر