طرز تهیه دتاکس واتر توت‌فرنگی و کیوی
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طرز تهیه دتاکس واتر توت‌فرنگی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دتاکس واتر توت‌فرنگی و کیوی جزو خوش‌طعم‌ترین دتاکس‌واترها است. شاید برای عده‌ای از ما نوشیدن روزانه ۸ لیوان آب که مورد نیاز بدن هر فردی هست، سخت باشه، یا حتی شاید ما از اون دسته افراد باشیم که طعم آب را به‌ تنهایی دوست نداریم و ترجیح‌مان این است که آب را همراه با طعم‌های مثل برگ نعنا، دارچین یا حتی بعضی از عرقیجات بنوشیم. دتاکس یا آب طعم‌دار نوشیدنی که کمک می‌کند تا علاوه بر هیدراته شدن بدن، از خواص میوه‌ها هم استفاده کنید و در طی روز با علاقه بیشتری آب بنوشید. در این مقاله شما با طرز تهیه دتاکس واتر توت‌فرنگی و کیوی آشنا می‌شوید.

آب‌ طعم دار موثر در کاهش وزن

دتاکس واتر توت‌فرنگی و کیوی، کم شکر، حاوی پروتئین و چربی‌های سالم (تخم کدو و دانه کتان)، ویتامین C (توت فرنگی) و آهن (اسفناج) است که ترکیبی عالی برای تقویت کبد، قلب و سیستم‌های گوارشی است. همچنین این ترکیب به عنوان یک نوشیدنی بعد از ورزش جایگزین سالم برای وعده‌غذایی خیلی سبک استفاده می‌شود.

دتاکس‌واتر توت‌فرنگی و کیوی

طرز تهیه دتاکس واتر توت‌فرنگی و کیوی؛ و همچنین مواد مورد نیاز

برای طرز تهیه دتاکس واتر توت‌فرنگی و کیوی به مواد زیر احتیاج دارید:

۴۵ گرم بیبی اسفناج

۱۲۰ گرم توت‌فرنگی

۲ عدد کیوی پوست‌کنده

۱ قاشق غذا خوری بذر کتان۲ قاشق غذاخوری تخم کدو۱ فنجان آب ولرم ۱ فنجان یخ

مدت زمان آماده‌سازی مواد: ۵دقیقه

طرز تهیه:

تهیه یک دتاکس واتر از راحت‌ترین کارهایی است که می‌توان انجام داد. نه وقت‌گیر و نه پرزحمت است. در عرض چند دقیقه می‌توانید یک نوشیدنی جذاب که عالی‌ترین جایگزین برای نوشیدن آب هم هست را درست کنید. فقط کمی زمان و صبر احتیاج دارید تا به طعم ایده‌آل برسد.

تمامی مواد را داخل مخلوط کن بریزید و سپس کمی صبر کنید تا دتاکس واتر رژیمی و خوشمزه شما آماده‌ سرو شود. نوش جان کنید!

مطالب
بیشتر