برنامه سلامت

بهترین خودت را بساز!

یک رژیم غذایی با چربی بالا، کربوهیدرات کم، پروتئین متوسط است. انتخاب عالی برای کاهش وزن، اساس رژیم کتوژنیک این است که شما کالری بیشتری را از چربی به دست آورید و چربی‌های اضافه را بدون احساس گرسنگی بسوزانید.

 برنامه‌غذایی یا رژیم کاهش وزن لیدی‌پاد که توسط متخصصین این مجموعه تدوین شده یک برنامه همه جانبه برای کسانی است که می‌خواهند سالم و البته خوش‌اندام باشند.

رژیم مای‌پلیت My Plate توسط متخصصین لیدی‌پاد ویژه افرادی طراحی شده که می‌خواهند در بشقاب‌شان همه خوراکی‌های هرم غذاییِ معروف باشد: غلات، سبزیجات، میوه جات، پروتئین و لبنیات.

برنامه غذایی یا رژیم بارداری لیدی‌پاد توسط متخصصین تغذیه ویژه مامان‌هایی طراحی شده که دوران بارداری‌شان را سپری می‌کنند: سه ماهه اول بارداری؛ سه ماهه دوم بارداری و سه ماهه سوم بارداری.

در برنامه غذایی فستینگ یک روز در هفته را روزه داری، و شش روز  موادغذایی دلخواه‌تان را مصرف خواهید کرد؛ البته زیر نظر متخصص تغذیه لیدی‌پاد و با حجم مصرفی تعیین شده.

در برنامه غذایی فستینگ دو روز در هفته را روزه داری، و پنج روز  موادغذایی دلخواه‌تان را مصرف خواهید کرد؛ البته زیر نظر متخصص تغذیه لیدی‌پاد و با حجم مصرفی تعیین شده.

برنامه غذایی ورزشکاران لیدی‌پاد توسط متخصصین تغذیه ویژه ورزشکارانی که پیشرفت و توسعه کارایی با توجه به رشته ورزشی تخصصی مدنظرشان است طراحی شده است. در کنار این برنامه استفاده از دوره‌های ورزشی مناسب پیشنهاد می‌شود.

برنامه غذایی افزایش وزن عضله لیدی‌‌پاد توسط متخصصین تغذیه ویژه افرادی که تمایل به اضافه وزن از طریق عضله‌سازی دارند طراحی شده است. این برنامه در کنار برنامه ورزشی مدون نتایج فوق العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد.

برنامه غذایی گیاه‌خواری لیدی پاد توسط متخصصین لیدی‌پاد ویژه افرادی طراحی شده که به دلایل مختلفی از خوردن گوشت جانداران پرهیز می‌کنند. در این برنامه غذایی به تامین تمام مواد مورد نیاز بدن توجه شده است.

رژیم غذایی سبک زندگی سالم  لیدی‌پاد توسط متخصصین تغذیه ویژه افرادی که تمایل به حفظ سلامتی و تثبیت وزن ایده‌آل دارند طراحی شده است. در مسیر این برنامه‌غذایی شما با مدیریت و کنترل میزان و  نوع وعده‌های غذایی به یک “سبک تغذیه سالم” خواهید رسید.

همین حالا مشاوره رایگان دریافت نمایید!